Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza kombinací při přesilové hře mužských týmů hrajících Ligu mistrů ve vodním pólu
KOPENCOVÁ, Karolína
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat přesilové herní kombinace ve vodním pólu u vybraných mužských týmů Ligy mistrů. Zkoumaný soubor tvořilo devět mužských evropských týmů vodního póla, a to Zodiac CNAB, Dinamo Tbilisi, An Brescia, FTC Telekom Budapest, Waspo98 Hannover, Jadran Herceg Novi, Spandau 04 Berlin, Cn Marseille a Jug Adriatic Osigur. Sběr dat proběhl v období od 1. prosince 2020 do 5. března 2021, kdy se začalo hrát první kolo mužské Ligy mistrů. Přesilové herní kombinace z videozáznamu jsou zaznamenány pomocí schémat, tabulek a grafů. Nejvyšší počet přesilových her bylo zaznamenáno u týmu Cn Marseiille, a to celkem 22. Naopak nejmenší zastoupení měl tým Waspo98 Hannover v počtu 10 přesilových her. Nejčastěji byla přesilová hra zakončována přes pravé nebo levé křídlo a byla také nejúspěšnější. Druhý nejúspěšnější typ přesilové hry byl přes pravou a levou tyčku a přesilová hra zakončená přes zadního obránce měla úspěšnost nejnižší. Nejvyšší úspěšnosti v přesilových herních kombinacích dosáhl španělský tým Zodiac Barcelona. Naopak nejnižší úspěšnost byla zaznamenána v týmu Waspo98 Hannover.
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal
Liga mistrů - historie a současnost
Schánělec, Jan ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá Ligou mistrů. Cílem je shrnout její historii a strukturu. Dále zde zkoumám, co vede k úspěchu v Lize mistrů a jakou prestiž má tato soutěž u fanoušků. První část se věnuje struktuře soutěže. Další část obsahuje Pohár mistrů evropských zemí, předchůdce Ligy mistrů. V další části shrnuji jednotlivé ročníky. Dále jak jsou úspěšní favorité, zda soutěž vyhrávají nejbohatší kluby, zda se vyplatí hrát spíše útočná nebo obranná hra, zkoumám zde i jestli přibývá nebo ubývá počet gólů a zda jsou vítězové Ligy mistrů úspěšní i v lize ve své zemi. Dále uvádím výsledky dotazníku, zaměřeného na oblíbenost soutěže u lidí.
Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy Mistrů
Mizera, Lukáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy mistrů Cíle: Hlavním cílem práce je deskripce problematiky spojené s pojmem značky a na základě získaných dat provést marketingový výzkum povědomí respondentů o značce vybraných fotbalových klubů, pravidelných účastnících fotbalové Ligy mistrů. Metody: Výzkum se realizuje pomocí dotazníkového šetření, zaměřeného na povědomí o značce a jeho vybrané vlastnosti. V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda elektronického online dotazování. K sběru a k ukládání dat posloužila internetová aplikace Google Docs. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že povědomí o vybraných fotbalových klubech je u českých sportovních diváků na velmi dobré úrovni. Dále respondenti vyjádřili názory, vědomosti a postoje k jednotlivým vlastnostem značky fotbalových klubů. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, Liga Mistrů, marketingový výzkum, dotazník
Analýza gólů ze vzájemných zápasů nejlepších čtyř týmů české fotbalové ligy ročníku 2018/2019
Vampola, Jindřich ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Analýza gólů ze vzájemných zápasů nejlepších čtyř týmů české fotbalové ligy ročníku 2018/2019 Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza gólů ze vzájemných zápasů čtyř nejlepších týmu české fotbalové ligy ročníku 2018/2019. Současně je cílem komparace četnosti a úspěšnosti vybraných sledovaných proměnných s daty z evropské soutěže - Liga mistrů (ročník 2018/2019). Dílčím cílem je poté tvorba doporučených cvičení a her k praktickému využití. Metody: V práci je využita metoda kvantitativní analýzy a metoda komparace. Zejména jsme využili metodu nepřímého pozorování videozáznamu. Celkem bylo zanalyzováno 18 zápasů české ligy, ve kterých padlo 47 gólů a 125 zápasů Ligy mistrů, ve kterých padlo 366 gólů. Pro ověření normality dat byly použity Kolmogorův-Smirnovův a Shapiro- Wilksův test. Pro ověření rozdílů v rámci hypotéz byly použity Man-Whitney U test a dvouvýběrový T-test. Na základě výsledků byla vytvořena modelová cvičení do tréninkového procesu. Výsledky: České týmy zaznamenaly významně více gólů hlavou v porovnání s týmy z Ligy mistrů. V gólech prvním dotekem a úspěšnosti střelby zaznamenaly české týmy nižší hodnoty než týmy v Lize mistrů, rozdíl však nebyl statisticky významný. Většina gólů ve vzájemných zápasech čtyř nejlepších českých týmů hráči vstřelili v pokutovém území (82,98 %) a...
Příjmy evropských fotbalových klubů z Ligy mistrů a Evropské ligy UEFA
Karas, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Příjmy evropských klubů z Ligy mistrů a Evropské ligy UEFA Cíle: Hlavním cílem této práce je sledování vlivu financí z FIFA a UEFA na financování evropských fotbalových klubů, porovnání poměru těchto příjmů k celkovým příjmům českých a zahraničních klubů; v závislosti na tom sledovat chování vlastníků klubů. Metody: Pro získání relevantních a aktuálních informací byla využita analýza sekundárních dat. Práce kladla důraz, aby data byla validní a pocházela z důvěryhodných zdrojů. Bakalářská práce také uplatnila metodu komparativní analýzu poměru druhů příjmů klubů. Získaná sekundární data byla zpracována a poté prezentována prostřednictvím grafů a tabulek. Výsledky: Výsledky ukazují, že hlavním příjmem fotbalových klubů v evropských soutěží je prodej vysílacích práv. Výnosy z tohoto zdroje jsou ale významné především pro kluby z nejatraktivnějších lig, například pro francouzský Lion tato položka činila 56 % příjmu z Ligy mistrů oproti FC Porto s 12 %. Pro ostatní - včetně českých klubů - jsou důležitější příjmy ze sponzoringu. Naopak příjmy ze vstupného jsou prakticky zanedbatelnou položkou pro všechny kluby. Klíčová slova: fotbal, UEFA, FIFA, financování, sugar daddy, Liga mistrů, Evropská liga
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal
UniCredit Bank - využití sponzoringu UEFA Champions League
Křivanec, Ondřej ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: UniCredit Bank - využítí sponzoringu UEFA Champions League. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat vzájemný sponzorský vztah mezi Ligou mistrů UEFA a UniCredit Bank. Na základě dosažených výsledků bude navrženo doporučení pro zlepšení sponzorské spolupráce. Metody: V této diplomové práci bude použito dotazníkového šetření, kdy tato metoda pomůže získat potřebné informace týkající se dopadů sponzoringu na českého fanouška. Dále metoda SWOT analýzy pomocí níž bude provedena analýza samotného přínosu sponzoringu pro UniCredit. A metoda případové studie, která bude analyzovat samotný sponzorský vztah se všemi jeho důsledky. Výsledky: Výsledky budou zpracovány v závislosti na zvolených cílech a budou interpretovány v samotné kapitole jako návrhy a doporučení pro zlepšení sponzorského vztahu. Klíčová slova: sport, sponzoring, reklama, Liga mistrů, UniCredit Bank
Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy Mistrů
Mizera, Lukáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy mistrů Cíle: Hlavním cílem práce je deskripce problematiky spojené s pojmem značky a na základě získaných dat provést marketingový výzkum povědomí respondentů o značce vybraných fotbalových klubů, pravidelných účastnících fotbalové Ligy mistrů. Metody: Výzkum se realizuje pomocí dotazníkového šetření, zaměřeného na povědomí o značce a jeho vybrané vlastnosti. V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda elektronického online dotazování. K sběru a k ukládání dat posloužila internetová aplikace Google Docs. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že povědomí o vybraných fotbalových klubech je u českých sportovních diváků na velmi dobré úrovni. Dále respondenti vyjádřili názory, vědomosti a postoje k jednotlivým vlastnostem značky fotbalových klubů. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, Liga Mistrů, marketingový výzkum, dotazník
Liga mistrů - historie a současnost
Schánělec, Jan ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá Ligou mistrů. Cílem je shrnout její historii a strukturu. Dále zde zkoumám, co vede k úspěchu v Lize mistrů a jakou prestiž má tato soutěž u fanoušků. První část se věnuje struktuře soutěže. Další část obsahuje Pohár mistrů evropských zemí, předchůdce Ligy mistrů. V další části shrnuji jednotlivé ročníky. Dále jak jsou úspěšní favorité, zda soutěž vyhrávají nejbohatší kluby, zda se vyplatí hrát spíše útočná nebo obranná hra, zkoumám zde i jestli přibývá nebo ubývá počet gólů a zda jsou vítězové Ligy mistrů úspěšní i v lize ve své zemi. Dále uvádím výsledky dotazníku, zaměřeného na oblíbenost soutěže u lidí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.